VELNES STUDIO – BAZEN BROJ 3

VELNES STUDIO – BAZEN BROJ 3 JE DEO VELNES I SPA  CENTRA „SENSE“ I NALAZI SE U OKVIRU KOMPLEKSA „STARO KUPATILO“. OBJEKAT BAZEN BROJ 3, POTIČE IZ  17.VEKA, OBNOVLJEN JE 1935.GODINE, A VEĆ POSTOJEĆI SADRŽAJ DOPUNJEN JE 2022.GODINE, KADA JE DOBIO  NAZIV VELNES STUDIO – BAZEN BROJ 3.

ZADATAK VELNESA JE UNAPREĐENJE KVALITETA ŽIVOTA, KROZ POSTIZANJE BALANSA TELA, UMA I DUHA.

OVAJ STUDIO NUDI SLEDEĆE USLUGE: RAZLIČITE VRSTE MASAŽA, BAZEN, SAUNU I SLANU SOBU.

 

MASAŽA

Masaža koja se kao metoda lečenja koristi već 5.000 godina, neophodna je savremenom čoveku,
zbog ubrzanog načina života. Ova metoda može da pospeši opšte stanje organizma, ublaži tegobe i
ubrza proces oporavka.

Masažom postižemo:

  • Opuštanje mišića i povećavanje pokretljivosti zglobova
  • Ubrzavanje cirkulacije
  • Pospešivanje pravilnog disanja
  • Popravljanje držanja tela
  • Smanjivanje intenziteta i učestalosti glavobolja
  • Jačanje imunog sistema
  • Eliminisanje stresa i opuštanje organizma

KRALJEVSKA MASAŽA

Antistres-relaks masaža celog tela, koju rade dva terapeuta sa laganim ujednačenim pokretima,
daje neponovljiv osećaj mira i spokoja.

BAZEN

Bazen je najbolji način da se započne briga o zdravlju jer voda oslobađa od stresa i napetosti, a
termomineralna voda u našem bazenu ima i dodatni terapijski efekat.

SLANA SOBA

Blagodeti korišćenja slane sobe (haloterapije), poznate su još od početka prošlog veka, jer se u
jednom tretmanu haloterapijom telo oslobađa fizički i mentalno. Jedan tretman u slanoj sobi od 40
minuta ima isti učinak kao tri dana provedena na moru.

Vazduh slane sobe obogaćen je:

  • jodom koji dezinfikuje,
  • bromom i magnezijumom, korisnim protiv stresa,
  • kalcijumom ,koji deluje antialergijski
  • kalijumom i selenom, koji uništavaju slobodne radikale.

Tretmani u slanoj sobi PREPORUČUJU se:

  • sportistima i rekreativcima zbog povećanja fizičke sposobnosti i izdržljivosti, ali i nakon
    treninga radi bržeg i lakšeg opuštanja muskulature
  • osobama koje su izložene teškom fizičkom i psihičkom radu
  • osobama narušenog imunog sistema
  • pušačima za lakše iskašljavanje
  • osobama koje imaju artritis
  • svim ljudima koji brinu za preventivnu odbranu tela protiv bolesti
  • svima koji žele za trenutak pobeći od svakodnevnog stresa u prijatan ambijent slane sobe

Tretmani u slanoj sobi NE PREPORUČUJU se:

  • osobama koje imaju akutna zapaljenja
  • osobama koje imaju povišenu temperaturu
  • osobama koje imaju maligne tumore
  • osobama koje imaju aktivnu tuberkulozu
  • osobama koje imaju neko akutno krvarenje dok ono traje
  • bubrežnim bolesnicima
  • osobama sa dekompenzovanom srčanom slabošću
  • osobama sa neregulisanim krvnim pritiskom
  • trudnicama (kao mere opreza)

SAUNA

Sauna ima sjajan uticaj na zdravlje, a njena moć u zdravstvenom smislu se ogleda u tome
što:

  • omogućava detoksikaciju organizma jer se pojačanim znojenjem usled visokih
    temperatura telo oslobađa toksina, odnosno štetnih materija;
  • oporavlja i jača kardiovaskularni sistem jer se redovnim korišćenjem saune srce
    može istrenirati, a širenje krvnih sudova je poželjno u ovom slučaju;
  • pozitivno deluje na respiratorne organe jer osobama koje imaju problem sa
    disanjem (pate od astme ili gušenja), boravak u sauni može dosta značiti jer visoke
    temperature dovode do širenja disajnih kanala i brži protok kiseonika do bronhija;
  • predstavlja značajnu pomoć u lečenju stresa, anksioznosti i depresije jer eliminiše
    nakupljeni stres i čini da se opustite;
  • čiste i pospešuju ten, a očišćenje pore dovode do blistavog tena i mekše kože
  • sagorevaju kalorije i smanjuju celulit.

Posle korišćenja saune, neophodni su :

  • Opuštanje organizma - ovo podrazumeva tuširanje umereno toplom vodom. Ukoliko više
    preferirate hladan tuš, nemojte to činiti ili činite postepeno jer za vaše telo to može biti
    veliki šok, pogotovo ukoliko imate srčane probleme.
  • Adekvatan odmor - nakon korišćenja saune, da bi se normalizovao rad srca i celog
    organizma, nađite neko fino mesto gde možete sklopiti oči na par minuta, lepše ćete se
    osećati.
  • Adekvatna hidratacija i umerena ishrana - kao što ste pre ulaska u saunu popili nekoliko
    čaša vode, isto tako je neophodno da nakon korišćenja nadoknadite izgubljenu tečnost.
    Osim toga preporučuje se unos zdravih grickalica i svežeg voća koji će regenerisati
    organizam vitaminima i vlaknima.